Uso de cookies

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle datos que puedan ser de su interés.

Si acepta este uso pulse aquí

 

 
CC. Sociales y Jurídicas Pedagogía
Ordenado por:     Libros por página:


En los espacios educativos vivimos en la incertidumbre acerca del futuro digital: ¿Cómo
educamos a los y las adolescentes en la interacción con las redes y dispositivos
tecnológicos? ¿Hay que limitar o potenciar su uso? ¿Qué usos promover y cuáles prevenir y
cómo? ¿Por qué lo digital fascina tanto? ¿Cómo potenciar un uso responsable y crítico en el
universo mediático? En este libro se aborda cómo las personas experimentan el ciclo de la
adolescencia en las redes y con las tecnologías, las potencialidades y riesgos, y la percepción
del riesgo en las interacciones digitales.

En el marco de .....
Libro 
20,00 € 
eBook 
Acceso abierto. Descargar


Liburu hau Euskal Autonomia Erkidegoko Lehen Hezkuntzako ikastetxeen antolakuntzaren inguruko deskribapen eta hausnarketaren emaitza da. Ikastetxeak gizartearen egitura garrantzitsuenetakoak direla kontuan hartuz, liburua gidatu duten galdera-eragileak honako hauek dira: zein da ikastetxearen esanahia? Zergatik eta nola antolatu behar da ikastetxe bat? Eraldaketarako aukerarik ematen al du? Eta, ziurrenik, garrantzitsuena: zertarako ikastetxe bat? Honi guztiari erantzuteko liburua bost kapitulutan antolatu da.

Lehen kapituluak ikastetxearen esanahiari erantzuten dio. Ikastetxeak pertsonak gizartean bizitzeko prestatzen .....
Libro 
12,00 € 
eBook 
4,00 € 


Egungo pobreziak, desberdintasunak, aberastasun naturalen eta kulturalen usurpazioak, garatzeko gida praktikoa emakumeen eta gutxiengoen kontrako indarkeriak edota krisi humanitario eta ekologikoak erantzun sendoa behar dute, erantzukidetasunetik zein konpromisotik. Unibertsitateak horren parte izan behar du eta Ikaskuntza-Zerbitzua metodologia (I Za) erronkari erantzuteko bide ezin hobea da.

Horregatik, liburuak I Zan oinarritutako Gradu Amaierako Lanak (GrAL) garatzea proposatzen du, UNESCOren 2030 Agendan eta Garapen Iraunkorrerako Helburuetan eragiteko. Eta, horretarako, kapituluetan zehar, unibertsitateko irakasle .....
Libro 
18,00 € 
eBook 
11,70 € 


Liburu hau diskurtsoaren eta praktikaren arteko espazio deserosoan bizitzeko gonbita da. Zientziak irakasteko modu hobeen bilaketa kontatzen duen bidaia-egunerokoa.

Ikasgelan aplikatutako 28 proposamenetan eta haien berrikuspenean, hainbat ikuspegi metodologiko lantzen dira: ikerketa, arrazonamendu zientifikoa, Proiektuetan eta Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza, Konponketa Sozio-zientifikoak eta Sasizientziak. Esparru teorikoak, haien aukerak, orientabideak eta jarduerak diseinatzeko eta aplikatzeko laguntzak deskribatzen dira.

Animaliatxo bitxi batzuk, enigma intrigagarri bat, globo aerostatiko bat eta .....
Libro 
14,00 € 


Euskal Herriko gazte eleaniztunei buruz dihardute liburu honetako hamalau kapituluek; haien praktika eleaniztunek gurutzatzen dute liburuko atal oro. Gazte eleaniztunen hizkuntza-praktikak eta -ideologiak ikertzeko ikuspuntu ugari azaltzen dira liburu honek biltzen dituen lanetan. Askotan esaten da Euskal Herria hizkuntza-laborategia dela. Agerian geratu da hori, beste behin, eta ezin hobeto baliatu dute gure laborategi hau liburuan parte hartu duten egileek. Uste dugu denon artean ekarpen interesgarria egin diogula berez emankorra den arloari, eta hari-mutur asko bistan utzi dituela, inork etorkizunean heldu nahiko balie ere. Aldi .....
Libro 
22,00 € 


Euskaldun guztiok bi hizkuntza (gutxienez) ikasi eta erabiltzen ditugu gure eguneroko bizitzan. Baina zer eragin dauka elebitasunak hizkuntzaren jabekuntzan eta erabileran edo hizkuntzen patologietan? Nola lortzen dugu une oro erabili nahi dugun hizkuntza egokia hautatzea, edo hizkuntza batetik bestera nahi dugunean aldatzea? Eraginik ba al du gure hizkuntzaren erabileran gure bi hizkuntzek ezaugarri tipologiko bereizle nabariak izateak euren artean? Berdin prozesatzen al ditugu gure bi hizkuntzak? Liburu honetan psikohizkuntzalaritza eta neurohizkuntzalaritzaren arloetatik elebitasunari buruz lortutako azken aurkikuntza nagusiak .....
Libro 
20,00 € 
eBook 
13,00 € 


Liburu honen bidez, irakurleak jakingo du zer oinarri pedagogikotan funtsatzen den Montserrat ikastetxearen eguneroko jarduna, bai eta zer hezkuntza-jarduera bideratzen dituen askotariko adimenak lantzeko 0-6 urteko haurren artean, bizitzako aldi hori erabakigarriena baita burmuinaren garapen neurologikorako. Helburua beti bat bera da: haur jakintsuagoak eta zoriontsuagoak heztea.

Montserrat del Pozo: Filosofia eta Letretako lizentziaduna eta Irudi eta Soinuko goi-mailako teknikaria da, masterra du Psikologian eta Familia Kudeaketan eta graduak Filadelfiako Giza Garapenaren Potentzialaren Institutuetan (AEB) eta .....
Libro 
22,00 € 


Liburu honek gimnastikaren eta akrobaziaren motrizitate- eta kultura-aberastasunaren eta -konplexutasunaren berri ematen du, bien arteko harremana modu originalean landuz –ohiz kanpokoa delako–. Labur lantzen ditu terminoen eta erabileren bilakaera ulertzen laguntzen diguten elementu historikoak, eta funtsezko zenbait gertakari nabarmentzen ditu, hala nola gimnastikari buruzko lehenengo testuen idazketa, Erdi Aroko akrobaten migrazioak, zirku modernoaren sorrera eta federazioen sorrera. Nolanahi ere, azterketan zenbait testuinguru barne hartzeak ematen dion hedadura da, beharbada, praktika garaikideak ulertzeko liburu honek egin .....
Libro 
20,00 € 


La razón creadora. Una teoría para la emancipación pedagógica es una propuesta educativa hecha desde la filosofía social adentrándose en la filosofía de la educación, pero también estableciendo una viva conversación con la pedagogía, la psicología y la psicodidáctica. Asimismo, disciplinas como Didáctica y Organización Escolar, Didáctica de las Ciencias Sociales, Historia de la Educación, Antropología Cultural, Literatura, Sociología, Arte y Semiótica complementan la visión conceptual y metodológica de la obra.

La razón creadora articula el desarrollo de una pedagogía de sentido (razón pedagógica), .....
Libro 
18,00 € 

Zergatik eta nola bihurtu didaktikari? Bronckart, Jean-PaulSchneuwly, Bernard; Reuter, Yves (lank.)

Jean-Paul Bronckartek, zeina hizkuntzaren didaktikaren sortzaileetako bat baitugu, historia bat proposatzen digu hemen, oinarri harturik, batetik, diziplina honen egoeraz diharduten zenbait dokumentu eta, bestetik, diziplinak hizkuntzalaritzarekin eta garapenaren psikologiarekin duen harremana.

Hizkuntzen didaktikari ekarpena egiten dioten bi zientzia horien ezagutzatik abiatuta, eta betiere arazo didaktikoei irtenbide zehatzak aurkitu nahian, autoreak azaltzen ditu hizkuntzen irakaskuntzaren hurbilketa jakin baten sorreran parte hartu izanaren arrazoiak. Hasieran “psikopedagogia” edo “pedolinguistika” deitu zitzaion .....
Libro 
14,00 € 

Mostrados: 1-10 de 112 resultados

Página 1 de 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Página Siguiente