Uso de cookies

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle datos que puedan ser de su interés.

Si acepta este uso pulse aquí

 

 
LIBROS >> CC. Sociales y Jurídicas >> Pedagogía
Eskolaren arkeologia
Álvarez-Uria, Fernando; Varela, Julia
.9788475858111
Materia: Educación
Páginas: 244
Fecha de edición: 1996
ISBN/ISSN: 978-84-7585-811-1
Idioma: Euskara
Tipo de edición: Rústica

Precio c/IVA:
10,82 €
Cantidad:  
Eskola gizarte mailakatu eta hierarkizatuen barnean jaio zen eta justiziaren eta berdintasunaren agindu konstituzionalari egokitzen ez zaizkion gizarteetan iraun du gaur egun arte. Eskola-sistemak ideal demokratikoen alde jokatzen du ala, alderantziz, bere eraketaren logikak gutxi gorabehera esplizituak diren menpekotasun-irizpidetan oinarrituz funtzionatzen du? Galdera honi erantzuteko inguruka ibili beharra dugu; historiak diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen egoera berezi horretara jo behar dugu; hau da, berariazko historikotasun-tipoak izanik, aldi berean historikotasun anitzen multzo batekin lotura duten diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen historiaren egoera berezi horretara jo behar dugu. Hain zuzen ere, arkeologiak, erakunde baten printzipio eratzaileetan oinarrituz, printzipio hauen eratorpen-arbola deskribatzea ahalbidetzen du.
.