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Ikus-entzunezko Komunikazioari buruzko Lege Orokorra – Ley General de la Comunicación Audiovisual
Arrese Iriondo, María Nieves (arg.)
Aldasoro Katarain, Irene (itz.); Igerabide Sarasola, Juan Kruz; Leturia Navaroa, Ana (koor.)
.9788490826348
Legeak - Leyes; 20
Materia: Derecho de la radiodifusión; Derecho administrativo
Páginas: 182
Fecha de edición: 2017
ISBN/ISSN: 978-84-9082-634-8
Idioma: Castellano; Euskara
Tipo de edición: Rústica

Precio c/IVA:
12,00 €
Cantidad:  
Ikus-entzunezko Komunikazioari buruzko Lege Orokorra funtsezko lege bat da gaur egungo informazio-gizartean. Sektore hori arautzeak ikuspuntu askotatik du garrantzia. Parte-hartzaileak eta administrazio eskudunak ere askotarikoak dira. Ikus-entzunezko Komunikazioari buruzko Legeak sektore horren bilakaera teknologikoarekin loturiko alderdiei eragiten die, batez ere irrati-telebista analogikoak atzera utzi eta digitaletara jauzi egin denez geroztik. Transmisio-aukera urriak izatetik aukera zabala izatera pasatzea bilakaera esanguratsua da, eta oso eragin garrantzitsua izan du alor horretan aplikaturiko ikuskera juridikoetan. Bilakaera teknologiko horrek orobat eragiten die ekonomiari, oinarrizko eskubideei, eta kontsumitzaileen eskubideei, besteak beste.
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La Ley General de la Comunicación Audiovisual es una Ley de importancia fundamental en la sociedad de la información actualmente existente. La regulación de este sector tiene importancia desde perspectivas muy diferentes. Los actores y las administraciones competentes son también diversas. El significado de la Ley de Comunicación Audiovisual afecta a aspectos vinculados a la evolución tecnológica del sector, especialmente con la superación de la radiotelevisión analógica y el paso a la digital. De la escasez de posibilidades de transmisión a la existencia de amplias posibilidades, la evolución es significativa y ha tenido un efecto muy importante en las concepciones jurídicas aplicadas en este campo. Esta evolución tecnológica afecta también a la economía, a los derechos fundamentales y a los derechos de los consumidores, entre otros aspectos.
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